Stránka e-shopu je ešte stále

vo fáze doplňovania produktov.

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

I. Všeobecné ustanovenia

Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplívajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim, ktorým je PhDr. Mária Pogány, so sídlo, Ruská č.56, 07677 Ruská, zapísaná v registri Okresného úradu Michalovce, číslo živnostenského registra: 840-28409, IČO: 53879643, DIČ: 1127649633 - neplatca DPH, (ďalej len ,,predávajúci“) a kupujúcim, ktorej predmetom je kúpa tovaru na internetovej stránke www.combo-rybar.sk .

Kontaktné údaje predávajúceho:

Obchodné meno: PhDr. Mária Pogány
Sídlo: Ruská č.56 07677, Slovenská republika

Miesto podnikania: Z. Fábryho 1563/48, 079 01, Veľké Kapušany
Zapísaná v registri Okresný úrad Michalovce, Číslo živnostenského registra: 840-28409
IČO: 53879643

DIČ: 1127649633

IČ DPH: Neplatca DPH

Číslo účtu: IBAN: SK97 0900 0000 0051 8230 0663

II. Základné Pojmy

  • Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá si objedná tovar, poskytne svoje údaje v zmysle náležitostí požadovaných na realizáciu objednávky, a ktorá odoslala obchodníkovi elektronickú objednávku spracovanú systémom internetového obchodu na internetovej stránke: www.combo-rybar.sk
  • Zmluva je kúpna zmluva dohodnutá na základe riadne vyplnenej Objednávky zaslanej prostredníctvom e‑shopu, a je uzavretá vo chvíli, kedy od Nás dostanete potvrdenie Objednávky.
  • Tovarom sú všetky produkty na stránkach internetového obchodu www.combo-rybar.sk
  • Cena je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za tovar. Ceny tovarov sú vyznačené u jednotlivých položiek tovaru. Ceny sú uvedené vrátane DPH.
  • Cena za dopravu je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za doručenie Tovaru, a to vrátane ceny za jeho zabalenie, dopravu, poštovné alebo iné poplatky. Ceny za dopravu, prípadne ďalšie poplatky si kupujúci môže overiť v ustanoveniach Doprava a platba. Pred odoslaním objednávky bude celková cena dodávky vypočítaná vrátane DPH, a zákazník odsúhlasí konečnú cenu tovaru, dopravy a všetkých prípadných poplatkov.
  • Elektronická objednávka je odoslaný elektronický formulár, obsahujúci informácie o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru, celkovej cene objednávky ktorý je spracovaný systémom internetového obchodu a zo strany kupujúceho je návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy s predávajúcim.
  • Zákon na ochranu spotrebiteľa je slovenský Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Ceny tovarov sú vyznačené u jednotlivých položiek tovaru. Ceny sú uvedené vrátane DPH.

Používaním web stránky internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito obchodnými podmienkami.

Tieto obchodné podmienky sú platné až do vydania nových Obchodných podmienok.

III. Objednanie tovaru a uzatvorenie kúpnej zmluvy

    • Objednanie tovaru vzniká výlučne na základe riadne vyplnenej elektronickej objednávky na internetom obchode, ktorú kupujúci zašle obchodníkovi. Odoslaná elektronická objednávka je návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy (ďalej len ako „zmluva“). Po vytvorení objednávky v internetovom obchode obchodník zašle kupujúcemu automaticky informatívny e-mail s potvrdením prijatia objednávky.
    • Zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu obchodníka s návrhom kúpnej zmluvy kupujúcemu (akceptačný e-mail), t. j. záväzným potvrdením objednávky zo strany obchodníka. Od tohto momentu medzi obchodníkom a kupujúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.
    • Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je možné zabezpečiť objednaný tovar. Ak už kupujúci tovar zaplatil, v takom prípade kupujúcemu ihneď vráti uhradenú sumu v plnej výške, alebo mu ponúkne náhradný tovar, alebo iné riešenie, ak s tým kupujúci súhlasí. Predávajúci má právo zrušiť objednávku tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať s kupujúcim (chybne uvedené alebo neuvedené kontaktné údaje, nedostupnosť, ...).
    • Zrušenie objednávky zo strany kupujúceho je možné po telefonickom dohovore a to v  prípade ak tovar ešte nebol odoslaný. Kontakt je na stránke internetového obchodu. Ak už bola suma za objednaný tovar uhradená, predávajúci zašle peniaze späť na bankový účet kupujúceho.

 IV. Práva a povinnosti zmluvných strán

  • Predávajúci je povinný dodať kupujúcemu správny druh tovaru v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene.
  • Kupujúci je povinný prevziať objednaný tovar, zaplatiť za objednaný tovar dohodnutú cenu obchodníkovi ako aj uhradiť poplatky súvisiace s dopravou a preskúmať tovar a obal tovaru pri jeho prevzatí.

V.  Cena tovaru

  • Pri každom tovare je priamo v konkrétnej ponuke internetového obchodu uvedená cena v mene ,,EUR“. Táto cena je vrátane DPH a je konečná bez ďalšieho navýšenia.
  • Pred odoslaním elektronickej objednávky bude vypočítaná celková cena za tovar, a to už vrátane nákladov spojených s prepravou.

VI. Platobné podmienky

  • Za tovar v internetovom obchode je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
  1. Platba kartou cez shoptet pay ( pri platbe vopred)
  2. Platba v hotovosti (pri osobnom prevzatí objednávky v predajni Combo).
  3. Platba na dobierku
  4. Platba prevodom na účet
  • Pri platbe vopred a platbe cez shoptet pay, bude zakúpený tovar vyexpedovaný až po zaplatení jeho ceny, čím sa rozumie pripísanie celej ceny tovaru vrátane prípadného príplatku za prepravu na účet prevádzkovateľa internetového obchodu. Ak nebude platba obchodníkovi pripísaná na účet do troch kalendárnych dní od potvrdenia objednávky, má právo predmetnú objednávku stornovať. Kupujúci je povinný uhradiť celkovú cenu za tovar spôsobom, ktorý si zvolí v elektronickej objednávke. Tovar je možné v plnej výške uhradiť dobierkou na mieste odovzdania tovaru prostredníctvom kuriéra (spoločnosť DPD) vrátane ceny za prepravu tovaru.

VII. Dodanie tovaru a poplatky

Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v objednávke. Zásielky sú odosielané prostredníctvom kuriérskou spoločnosťou  DPD. Pokiaľ v popise výrobku je uvedené, že výrobok je skladom tento výrobok expedujeme spravidla do 2- 3 pracovných dní, to znamená, že ho odosielame nasledujúci deň ako obdržíme objednávku. 

Platba je:

  • V hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere, v prípade, že sa rozhodnete prevziať si svoju objednávku v našej kamennej predajni osobne.
  • Na dobierku je stále najčastejší spôsob platby. Vaša objednávka je zaslaná poštou alebo kuriérskou službou DPD kuriér, na Vami zadanú adresu a platíte až pri jej prevzatí. Tento spôsob platby je možný iba na Slovensku. Ku každej objednávke prikladáme faktúru, ktorá slúži zároveň ako dodací list a pokladničný doklad.

DPD  kuriérska služba:

  • Doručenie balíka  do 5kg.................................................…….. 4,65€ s DPH
  • Doručenie balíka od 5,1 do 10 kg…..........................................5,90€ s DPH
  • Doručenie balíka od 10,1 do 20 kg...........................................11,75€ s DPH

 

  • Odstúpenie kupujúceho od zmluvy
  • Kupujúci má právo odstúpiť od tejto kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní. Lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba, s výnimkou dopravcu, prevezme tovar. Pri uplatnení práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto kúpnej zmluvy jednoznačným vyhlásením. Na tento účel môžete použiť formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý je súčasťou tohto poučenia, a ktorý priložíte k vrátenému tovaru. Lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy je zachovaná, ak je oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy zaslané pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
  • Ak si želáte odstúpiť od kúpnej zmluvy, prosíme Vás vyplňte a zašlite nám formulár na odstúpenie od zmluvy, spolu s tovarom na adresu: Combo, PhDr. Mária Pogány, Z. Fábryho 1563/48, 079 01 Veľké Kapušany. Poprosíme doložiť Faktúru a pokladničný doklad o zaplatení.
  • Po odstúpení od kúpnej zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy, najmä kúpnu cenu tovaru vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto kúpnej zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená bankovým prevodom na Váš účet uvedený v odstúpení od zmluvy a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. Platba môže byť vrátená, po vzájomnej dohode, aj iným spôsobom, avšak náklady spojené s takýmto vrátením platby znášate Vy ako spotrebiteľ. Platba za zakúpený tovar Vám bude vrátená až po doručení zakúpeného tovaru na našu adresu.
  • Priame náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ. Tovar by mal kupujúci spotrebiteľ vrátiť do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy: úplný nepoškodený čistý vrátane originálneho obalu v stave a hodnote, v akom tovar prevzal. V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný či poškodený, môže predávajúci vrátenú kúpnu cenu znížiť o tomu odpovedajúcu čiastku (v súlade s §10 odsek (4) zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.).

IX. Záručná doba

Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je pre konkrétne prípady stanovená záručná doba iná, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ. Vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním

 X. Ochrana osobných údajov

Pri poskytovaní našich služieb, predaji tovaru a prevádzkovaní našich webových stránok spracúvame niektoré osobné údaje.

Spracúvanie osobných údajov upravuje najmä nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) („GDPR“).

Viac informácií o ochrane osobných údajov si prečítate na stránke ,,Ochrana osobných údajov“.

 XI. Reklamačný poriadok a postup

Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru, obchodným zákonníkom a príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a osobitnými predpismi. Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený s faktúrou a pokladničným dokladom. Kupujúci je povinný spolu s tovarom zaslať aj popis vady.

Reklamovaný produkt sa posiela späť na adresu firmy predávajúceho. Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že bol riadne informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť, a o vykonávaní záručných opráv v súlade s ust. § 18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z . z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov. Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim od predávajúceho vo forme elektronického obchodu na internetovej stránke www.combo-rybar.sk

 

Vaša reklamácia bude vybavená do 30 dní od dňa jej uplatnenia.

To znamená, od dňa, kedy nám bude doručená. Záruka sa nevzťahuje na tovar, u ktorého uplynula dňom uplatnenia reklamácie záručná doba. Ďalej na opotrebenie veci spôsobenej jej obvyklým užívaním. Za chybu nie je možné považovať zmenu materiálu úmernú dĺžke užívania ani problém spôsobený nesprávnou údržbou a nesprávnym používaním výrobku. Pri reklamáciách sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.

Reklamácia musí obsahovať:

  • vyplnený reklamačný formulár
  • reklamovaný výrobok alebo reklamovanú časť
  • kópiu dokladu o nadobudnutí – faktúru a pokladničný doklad, ktorá slúži aj ako záručný list

Adresa pre reklamácie:          PhDr. Mária Pogány, Fábryho 1563/48, Veľké Kapušany, 079 01

Ak uvedené náležitosti nebudú obsahom reklamácie, nebude sa môcť sa zaoberať touto reklamáciou.

Dodávateľ sa zaväzuje vybaviť reklamáciu do 30 pracovných dní odo dňa prevzatia  písomného uplatnenia reklamácie vrátane reklamovaného tovaru.

Záručná lehota sa poskytuje na obdobie 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záručná lehota začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim.

 O každej reklamácii sa vyhotoví reklamačný list dvojmo, z ktorého jednu kópiu dostane spotrebiteľ, originál sa založí. Po vybavení reklamácie sa zašle spotrebiteľovi za účelom oznámenia spôsobu vybavenia reklamácie.

  • Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy (kupujúci, zákazník).

Pokiaľ zákazník dostane iný výrobok ako si objednal (neúmyselná zámena pri balení výrobku), alebo dostal výrobok s chybou, zašle nám ho späť nepoužívaný, nepoškodený a v pôvodnom obale spolu s faktúrou a pokladničným blokom. Bezplatne Vám zašleme výrobok správny (resp. nepoškodený).

XII. Podávanie podnetov a sťažností.

Máte právo  podávať podnet a sťažnosť písomne, a to prostredníctvom e-mailu na: info@combo-rybar.sk .O posúdení podnetu alebo sťažnosti Vás budeme informovať e-mailom zaslaným na Váš e-mail.

Orgánom dozoru je najmä Slovenská obchodná inšpekcia SOI, inšpekcia pre Košický  kraj so sídlom Vrátna 3, P.O.BOX A-35, 04065 Košice 1 Odbor výkonu dohľadu  tel. č. 055/729 07 05, 055/622 76 55

Podnet na vykonanie kontroly, ak nie ste spokojný s vybavením Vášho podnetu alebo sťažnosti môžete podať aj elektronicky prostredníctvom platformy dostupnej na webovej stránke https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi.

Alternatívne riešenie sporu so spotrebiteľmi

 

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť 10.04.2025

 

Reklamačný formulár

Údaje o kupujúcom:

Meno, priezvisko alebo názov spoločnosti:

____________________________________________________________________

Adresa:

____________________________________________________________________

Číslo účtu v tvare IBAN:

____________________________________________________________________

Údaje o reklamovanom výrobku

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Označenie reklamovaného výrobku:

____________________________________________________________________

Číslo objednávky:

____________________________________________________________________

Dátum predaja objednávky:

____________________________________________________________________

Dátum doručenia objednávky:

____________________________________________________________________

Popis vady na tovare:

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Preferovaný spôsob vybavenia reklamácie:

  • odstránenie reklamovanej vady
  • výmena tovaru alebo výmena vadnej súčasti tovaru, ak sa vada týka iba takejto súčasti veci.
  • Odstúpenie od zmluvy

 

Formulár na odstúpenie od zmluvy

Údaje o kupujúcom:

Meno, priezvisko alebo názov spoločnosti:

____________________________________________________________________

Adresa:

____________________________________________________________________

Číslo účtu v tvare IBAN:

____________________________________________________________________

Popis kupujúceho výrobku:

____________________________________________________________________

Číslo objednávky/faktúry:

____________________________________________________________________

Dátum predaja objednávky:

____________________________________________________________________

Dátum doručenia objednávky:

____________________________________________________________________

Dátum a podpis:

____________________________________________________________________